Značka James & Nicholson společně s Myrtle Beach se mění na DAIBER. Změna loga je všek jedinou změnou, ke které dochází. Kvalita textilu a čepic zůstává, stejně jako široký výběr, funkčnost a všestrannost.
Proč dochází ke změně značky
Společnost Daiber funguje na trhu reklamních předmětů více než 100 let a stojí za úspěšnou značkou textilu (James & Nicholson) a čepic (Myrtle beach). Nyní se rozhodla vystoupit z pozadí těchto značek a sloučit své produkty pod jeden společný brand - DAIBER. Firma Daiber prostřednícvím textilu pomáhá po desetiletí ostatním společnostem budovat jejich firemní identitu a psát jejich příběh a nyní se chce i ona sama soustředit na jasnou a konzistentní identitu své značky.
Produkty značky Daiber si zachovávají svou obvyklou kvalitu, fuknčnost a všestrannost. Všechny designy, materiály a vyrobní procesy zůstávají nezměněny a nadále splňují vysoké standardy, které od ní očekáváte.
Otázky a odpovědi
Změna značky neboli REBRANDING s sebou přináší určitě několik otázek. Odpovědi přímo od spoelčnosti Daiber najdete v tomto článku, případně se obraťte na svého obchodního zástupce.
ČASOVÝ PLÁN
Otázka: Kdy přesně dojde ke změnám v souvislosti s přejmenováním na Daiber?
Odpověď: Velká premiéra změny značky proběhla na veletrhu PSI 7. - 9. ledna 2025 a v následujícím období bude celý proces rebranfigu postupně probíhat.
Otázka: Jak dlouho bude trvat, než budou štítky JN/mb na skladových položkách nahrazeny štítky Daiber?
Odpověď: Od roku 2025 budou všechny naše produkty oficiálně fungovat pod značkou Daiber. Úplná změna našich výrobků - zejména pokud jde o označování výrobků - však bude nějakou dobu trvat. Postupně budeme spotřebovávat zásoby s etiketami dřívějších značek a nahrazovat je zbožím s etiketami Daiber během postprodukce nebo při uvádění zcela nových položek na trh.
INFORMACE O PRODUKTECH
Otázka: Dojde se změnou značky ke změně v sortimentu nebo v kvalitě?
Odpověď: Ne, sortiment a kvalita zůstávají nezměněny.
Otázka: Je nyní rozdíl mezi „starým“ a „novým“ zbožím?
Odpověď: Ne, zboží jako takové je stejné, bez ohledu na to, zda má staré nebo nové označení Daiber. Každé zboží má stejnou hodnotu.
Otázka: Jak konkrétně je zboží upravováno?
Odpověď: Nové a dodatečně vyrobené zboží od roku 2025 je označeno cedulkou Daiber. U pracovního textilu bude používána tzv. “d” flag label a všechny výšivky budou vynechány.
Otázka: Dostáváme nyní přednostně zboží s označením Daiber?
Odpověď: Ne, v souladu s postupem první dovnitř, první ven (FiFo) nebudeme zasílat zboží se štítkem Daiber, pokud je ještě skladem s JN/mb štítkem.
REKLAMACE A VRATKY
Otázka: Mohou zákazníci reklamovat zboží s novým označením Daiber?
Odpověď: Ne, zboží s novým označením Daiber není vzhledově ani funkčně omezeno. Samotné označení tedy není důvodem k reklamaci.
Otázka: Mohou si zákazníci stěžovat stěžovat na dodávky, které jsou částečně označeny značkou Daiber a částečně označené JN/mb?
Odpověď: Ne, pokud je zboží s etiketami JN/mb stále skladem, dodávky se smíšeným zbožím štítky jsou možné. Kromě štítku je zboží nezměněno a má stejnou hodnotu.
Otázka: Mohou zákazníci vrátit zboží?
Odpověď: Ano, bezvadné zboží lze vrátit v souladu se smlouvou. Pokud se to však stane kvůli označení JN/mb, je možné, že zákazníci obdrží opět zboží s etiketami JN/mb i při nové objednávce.
SKLADOVÁNÍ A DODÁVKY
Otázka: Jak nakládáte se zbývajícím množstvím zboží s označením JN/mb?
Odpověď: Nevyklízíme naše sklady, ale postupně snižujeme zásoby prostřednictvím prodeje z důvodů udržitelnosti. Teprve po snížení skladových zásob konkrétního produktu bude produkt znovu vyroben se štítkem Daiber.
Otázka: Je nějaká lhůta pro příjem a výdej zboží s označením JN/mb?
Odpověď: Ne, nebudeme vyklízet naše sklady, a proto nemůžeme určit takový termín. Naše dodávky k vám budou obsahovat položky se štítky JN/mb dokud se skladové zásoby nesníží. Nadále se budeme řídit pravidlem první dovnitř, první ven (FiFo).
Otázka: Mají zákazníci právo dostávat pouze zboží s označením Daiber?
Odpověď: Ne, nebudeme konkrétně vybírat zboží se štítkem Daiber, pokud existuje stále na skladě zboží se štítkem JN/mb.
ÚPRAVY V KOMUNIKAČNÍCH A REKLAMNÍCH MATERIÁLECH
Otázka: Dostaneme od vás nové komunikační a reklamní materiály v souladu s rebrandingem na Daiber?
Odpověď: Ano, všechny komunikační a reklamní materiály budou aktualizovány v souladu se změnou značky na Daiber a jsou vám k dispozici. To znamená, že ve všech budoucích materiálech bude pouze logo Daiber. To platí pro tisk i online.
Žádáme vás, abyste při příští aktualizaci provedli i vy následující změny ve svých komunikačních kanálech: tištěné materiály (katalogy, PoS atd.) a online kanály (webové stránky, web obchody atd.):
- Aktualizace loga: aktuální logo vám obratem pošleme.
- Čísla artiklů: Stávající čísla artiklů se nezmění. JN a MB budou zůstat součástí čísla výrobku, aby byla zajištěna jasná identifikace
produkty pro vás a vaše zákazníky. - Popisy produktů: Aktualizujte prosím název značky ve všech svých textech na Daiber. To se týká zejména titulků na webových stránkách, textů popisu produktů atd.
Otázka: Co se stane s již vytvořenými katalogy pro rok 2025? Musíme je okamžitě změnit?
Odpověď: Ne, tištěné katalogy není nutné okamžitě upravovat. Na jejich aktualizaci je čas až do konce roku 2025. Nicméně bychom vás požádali, abyste provedli aktualizaci vašich online kanálů co nejdříve.
Otázka: Je třeba také přizpůsobit vzhled veletrhu?
Odpověď: Ano, chtěli bychom vás požádat, abyste změnili svůj veletržní inventář z JN/mb na Daiberu.
Otázka: Mají být PoS materiály nadále inzerovány s logem JN/mb nebo nyní s logem Daiber?
Odpověď: Všechny PoS materiály budou v budoucnu inzerovány s logem Daiber, loga JN/mb budou vynechána.